Про проектМапа сайту 

ВИБОРИ в Україні 


RSS
Анонси подійНовиниАналітикаЗаконодавствоМіжнародні документиЗвіти спостерігачівУчасники процесу реформуванняВідео вебінарівФорум

Форум

Марко Рябовіл2012-09-17 14:59:10 Якщо я член ДВК на платній основі і перебуваю ... 0 Якщо я член ДВК на платній основі і перебуваю у відпустці на основному місці роботи,то якою буде оплата праці при виконанні повноважень члена ДВК?

Яра Волощук2012-09-17 11:25:30 Чи є вже форми фінансових звітів для розпорядн... 1 Чи є вже форми фінансових звітів для розпорядників рахунків?

Адріян Ящук2012-09-17 11:49:20 Яким чином передаються попередні списки виборц... 1 Яким чином передаються попередні списки виборців органом ведення Реєстру виборчим дільницям?

Адріян Щербак2012-09-17 09:30:36 Доки можна витрачати гроші з поточних рахунків... 1 Доки можна витрачати гроші з поточних рахунків виборчого фонду кандидата в депутати?

Руслан Абраменко2012-09-17 09:20:18 А за яким принципом розміщуватимуться у бюлете... 1 А за яким принципом розміщуватимуться у бюлетені партії – по алфавіту?

Ярема Абраменко2012-09-17 08:05:55 Якщо я переможу на виборах, то як мені поверне... 1 Якщо я переможу на виборах, то як мені повернеться грошова застава?

Asket2012-07-24 13:54:38Закон про місцеві вибори: відповіді та запитання 1Пропоную в цій темі ставити запитання щодо законодавства про місцеві вибори та допомагати колегам знайти відповідь на них. Це дозволить отримувати практичну користь з нашого спілкування.

Волинське відділення КВУ2012-05-24 11:14:15Законодавці так захопилися ідеєю компромісу і оптимізації суб’єктів виборчих процесів, що гарантовано зарезервували в окружних виборчих комісіях місця лише для трьох політичних партій 0Як відомо, одним з контраверсійних, десь компромісних положень Закону України «Про вибори народних депутатів» зразка 2012, є заборона участі у виборчих процесах партійних блоків. Законодавці так захопилися ідеєю компромісу і оптимізації суб’єктів виборчих процесів, що зарезервували в окружних виборчих комісіях місця лише для трьох політичних партій, які мають у Верховній Раді свої фракції: Партії регіонів, Комуністичній партії і Народній партії, решті, – тобто опозиційним партіям, пропонується взяти участь у конкурсі через жеребкування, оскільки вони входять до фракцій виборчих блоків, а виборчі блоки – виявилися по за Законом. Звернемося до Закону: Ст. 3. Під назвою «Рівне виборче право» декларує у Ч.4. , що усі партії - суб'єкти виборчого процесу мають рівні права і можливості брати участь у виборчому процесі у порядку та в межах, встановлених цим Законом. Однак вже в Ст. 27. Ч.3. йдеться, що до складу окружної виборчої комісії обов'язково включаються (за наявності відповідного подання) по одному представнику від суб'єкта подання, зазначеного у пункті 1 частини другої цієї статті (ПР, КПУ, НПУ авт.). Не більше ніж по одному представнику від суб'єктів подання, зазначених у пункті 2 частини другої цієї статті (опозиційні партії, що входять до фракцій виборчих блоків, але не фракцій партій у ВР авт..), включаються до складу окружної виборчої комісії шляхом жеребкування, що проводиться Центральною виборчою комісією у встановленому нею порядку... І традиційний припис від законодавця: «Кандидатури, внесені до складу окружної виборчої комісії, можуть бути відхилені лише з підстав їх невідповідності вимогам, зазначеним у статті 26 цього Закону, порушення вимог частин четвертої - сьомої цієї статті або застосування механізму жеребкування, передбаченого цією частиною». Чи надасть Центральна виборча комісія будь-які роз’яснення з цього приводу? - Сказати складно. ... далі»

Волинське відділення КВУ2012-05-22 11:56:58Не усі кандидати у нардепи мають рівні права й можливості 0Не усі кандидати у нардепи мають рівні права й можливості У Ст. 3. ч. 3 ЗУ «Про вибори народних депутатів…» йдеться, що «Усі кандидати у народні депутати України….мають рівні права і можливості брати участь у виборчому процесі». Отже юридично рівність декларується, однак фактично не усі кандидати у нардепи мають рівні права й можливості. Принаймні на рівні процесу утворення і функціонування окружної комісії, адже закон не передбачає можливості подання кандидатур на посади членів окружної комісії від кандидатів-мажоритарників. Але ж саме окружна виборча комісія вирішуватиме долю потенційного претендента на депутатське крісло! І добре, якщо мажоритарник - член партії, яка є суб'єктом виборчих перегонів, а, отже, матиме своїх членів в ОВК, тоді це хоч якось можна пояснити, а коли мажоритарник позапартійний самовисуванець? Відтак, - принцип рівності порушено. Адже подання документів до Центральної виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати в одномандатних округах (частина друга статті 59 ЗУ «Про вибори…») завершується до 13 серпня включно, а Внесення до Центральної виборчої комісії подання щодо кандидатур до складу відповідних окружних виборчих комісій на паперових носіях та в електронному вигляді (частина четверта статті 27, підпункт 1 пункту 4 розділу ХV ЗУ «Про вибори…») завершується до 21 серпня включно. Єдина можливість для самовисуванців – подання кандидатури на посаду спостерігача в ОВК, але це вже інший рівень представництва і відповідальності. Прес-служба Волинського віддлення КВУ ... далі»

Настя2012-05-03 15:35:52Заява Донецької обласної організації ВГО «Комітет виборців України» з приводу утворення одномандатних виборчих округів в Донецькій області 0Визачення меж виборчих округів в Донецькій області відбулось в інтересах конкретних кандидатів без урахування інтересів виборців та громад області, а іноді всупереч здоровому глузду. Загальні висновки: • Не дивлячись на зменшення кількості виборчих округів в Донецькій області, значна частина провладних кандидатів «вгадала» межі нових виборчих округів. • У м. Донецьк доцільніше було створити чотири, а не п’ять виборчих округів. Це б позитивно вплинуло на якість об’єднання інших територіальних громад у виборчі округи (особливо сільських територій); • В регіоні фіксується неадекватне об’єднання в межах одного округу значної частини районів, що було викликано принципом другорядності зручності їх територіального охоплення перед політичними мотиваціями утворення інших округів • Існують серйозні підстави стверджувати про наявність політичних факторів при формуванні окремих округів. Політичний підхід до формування округів мав негативні наслідки для зручного територіального охоплення виборців. 28 квітня Центральна виборча комісія України своєю Постановою №82 визначила межі (центри) виборчих округів в Донецькій області. Навіть поверхневий аналіз запропонованих меж вибрчих округів в Донецькій області викликає стійке відчуття, що нарізкою округів займались люди, які або взагалі не знайомі з географією та специфікою регіону, або виконували певне (на перший погляд не зрозуміле) завдання в чиїхось інтересах. Логіка розподілу меж округів вражає своєю безсистемністю, яка часто межує з відсутністю здорового глузду. Наведемо декілька прикладів: Округу № 60 Центр — місто Волноваха. До складу округу увійшли Волновахський, Володарський, Новоазовський, Першотравневий, Тельманівський райони. Кількість виборців в окрузі майже максимальна до верхньої граничної межі — 168 642. Територія 5-ти районів округу складає 6246 кв.км сільської місцевості (Це при тому, що загальна чисельність Донецької області 26,5 тис. кв.км) Тоб-то округ (з 21-го в Донецькій області) займає майже 4 частину території найбільш урбаністичної області. Навіть коли на попередніх виборах формувались округи, до складу яких входило по 3 сільські райони — вони були найпроблематичніші з точки зору логістики, доставки протоколів і т.і Не говорячи вже про проблеми організації роботи в 5 районах за відсутності нормальних доріг в сільській місцевості; Округу № 61 Центр — місто Старобешеве До складу округу увійшли міста Докучаєвськ, Сніжне, Амвросіївський, Старобешевський райони. Кількість виборців практично мінімальна від можливої- 151 973 Важко сказати кому прийшла ідея об'єднати в межах одного округу міста Докучаєвськ та Сніжне. («різні світи» на відстані 130 км.) Але навіть від Сніжного до центру округу Старобешево можна проїхати лише через Донецьк (приблизно тіж самі 130 км), можна звичайно спробувати чере села напряму (110 км), але «місцеві сторожили» не радять, можна в дорозі втратити не тільки час, а й колеса з бюлетенями. Аналогічні проблеми можна також відзначити: в окрузі № 53 (з міста Торез в центр округу Єнакіево потрібно добиратись через центр іншого округу місто Шахтарськ), округах № 50, №52, № 55; Якщо округи так нарізають «значит это кому-нибудь нужно». Не потрібно володіти якоюсь таємною інформацією, щоб розібратись в чиїх інтересах була запропонована саме така форма нарізки округів в Донецькій області, та кому завдячують виборці, потенційні кандидати, політичні партії та члени виборчих комісій вищезазначених округів, які тепер будуть вести агітацію, планувати діяльність та возити виборчу докуменаці за сотні кілометрів. 26 березня 2012 року Донеька обласна організація ВГО «Комітет виборців» провела в Донецьку громадське обговорення проблем формування одномандатних мажоритарних округів. Ініціатором цього заходу виступив громадський консорціум виборчих ініціатив («Комітет виборців України, ВГО «Громадянська мережа «Опора», Лабораторія законодавчих ініціатив, Український незалежний центр політологічних досліджень) В умовах непублічності процесу формування виборчих округів громадське обговорення набуло надзвичайної актуальності. З метою підвищення прозорості виборчого процесу організацією був підгоовлений та винесений на громадське обговорення громадський проект розподілу меж мажоритарних округів в Донецькій області. В рамках запропонованого громадського проекту були запропоновані варіанти вирішення більшості потенційних проблем та конфліктних ситуацій, які по суті не знайшли відображення у Постанові Ценральної виборчої комісії за №82. (Ознайомитись з пропозиціями від громадськості можна за посиланням http://www.cvu.dn.ua/news/v-doneckoy-oblasti-dolzhno-byt-na-dva-izbiratelnyh-okruga-menshe-chem-v-2002g-partiya-vlasti) Один з принципів, який був покладений в основу проекту від громадськості полягав в тому, що — розподіл меж виборчих округів повинен здійснюватись в інтересах всіх виборців та всіх територіальних громад регіону. Врахування при визначенні меж в першу чергу інтересів конкретної політичної партії, кандидата або територіальної громади в конкретному окрузі обов'язково відіб'ється на інтересах всіх виборців та межах всіх округів області. Не дивлячись на зменшення кількості виборчих округів в Донецькій області, значна частина провладних кандидатів «вгадала» межі нових виборчих округів. Найбільш одіозним прикладом є народний депутат Ігор Шкіря, який ще у попередніх публікаціях місцевої газети «Кочегарка» позиціонувався представником округу №52 (із зазначенням його номеру та переліку територіальних громад, http://kochegarka.com.ua/?p=28912 ). Треба врахувати, що на виборах 2002 р. округ №52 включав м. Краматорськ, тобто аналогія тут не може працювати. Яким чином інтереси конкретних кандидатів в конкретних округах при визначенні їх меж автоматично впливають на інтереси інших, можемо побачити з наступного аналізу. Наведемо декілька прикладів аномалій в розподілі меж округів. Округ №46. (Центр: місто Артемівськ. До складу округу увійшли міста Артемівськ, Красний Лиман, Артеміський район) — округ був «нарізаний» в інтересах народного депутата Сергія Клюєва, який вже багато років опікає своїми ініціативами саме цю територію. За логікою (пропозиція проекту громадськості) місто Красний Лиман набагато зручніше було б в межах одного округу об'єднати зі Слов'янськом, який територіально поруч, а Артемівськ залишити в одному окрузі з районом та містом Дебальцеве. Округ № 49 (Центр: місто Костянтинівка. До складу округу увійшли міста Дружківка, Костянтинівка, Костянтинівський, Красноармійський райони) - округ був «нарізаний» в інтересах народного депутата України Дениса Омельяновича, який проявляв передвиборчу активність саме у цих територіях. Округ № 52 (Центр: місто Дзержинськ. До складу округу увійшли міста Дебальцеве, Дзержинськ, Калінінський район міста Горлівка) — округ «нарізаний» в інтересах народного депутата України Ігоря Шкірі. Округ №54 (Центр: м.Шахтарськ. До складу округу увійшли міста Шахтарськ та Харцизьк, Шахтарський район)- «нарізаний» в інтересах народного депутата України Владислава Лук’янова. Округ № 45 (Центр: місто Донецьк, Київський район. До складу округу увійшли міста Авдіївка, Ясинувата, Ясинуватський район, Київський район міста Донецька) — округ «нарізаний» в інтересах народного депутата України Юхіма Звягільського. За проектом розподілу меж від громадськості в Донецьку повинно було бути 4 повноцінні округи без додавання навколишніх міст та районів. Саме «аномальний» розподіл цих вищезазначених округів не дав можливість сформувати межі округів в Донецькій області більш гармонійно та з урахуванням інтересів виборів та територіальних громад всього регіону. Таким чином, можна зробити висновок, що знову політична доцільність та інтереси конкретних осіб стоять вище за інтереси виборців та територіальних громад Донецької області. ... далі»

Александр2012-04-28 14:06:45Выборные процедуры 0Всё происходящее в последнее время напоминает целенаправленную кампанию по дискредитации механизма выборности как такового. Настала пора переосмыслить методологию выборных кампаний и начать реальную подготовку избирателей к осмысленному участию в выборах. Такая подготовка, прежде всего, предполагает разоблачение ныне действующей системы использования избирателей в тёмную, в обход их сознания. Циничные пиарщики, опирающиеся через деньги на инструменты массового зомбирования населения, умело приучают нас выбирать претендентов, без связи с их деловыми качествами, а как товар в супермаркете по ярким обёрткам и ярлыкам, по количеству вложенных в раскрутку кандидата денег. Делают они это далеко не бескорыстно. Бессмысленные для дела крикливые телешоу приносят их разработчикам и постановщикам баснословные гонорары. Так, по имеющимся оценкам, бюджет нынешней предвыборной кампании в Киеве составит от 5–10 млн. долларов. Из них реально на обеспечение выборного процесса тратится около одной трети, остальное пожинается на выборной ниве пахарями политтехнологами и пиарщиками. Так что у нынешних политтехнологий есть убеждённые сторонники. К счастью, большинство нашего населения, в отличие от западного обывателя, не приемлет эти схемы оболванивания народа, когда выборы используются лишь в качестве ширмы для прикрытия заранее сваренной политической кухни. Впоследствии этот выборный спектакль позволяет реализующим концептуальную власть переадресовать претензии самому же народу: «А чем Вы не довольны? Ведь вы же сами выбирали». С каждым годом растёт число неголосующих, число тех, кто не ходит на выборы. Анализируя близкое мне окружение, я склонен расценивать неучастие в выборах, как признак устойчивого психического здоровья человека, поскольку его не удаётся увлечь предвыборной истерией. Значительная доля неголосующих осмысленно не ходит на выборы, расценивая их как игру с неизвестными, постоянно меняющимися правилами. У этой игры есть финансовые хозяева, которые решают свои задачи, используя для их достижения бездумный электорат и рвущихся к власти кандидатов. В последнее время обозначился и более жёсткий протест. Это какую же степень отторжения от предлагаемой модели выборов нужно иметь, чтобы прийти на избирательный участок и проголосовать против всех! Это уже не протест против какой-то партии, это протест против господствующей во всех программах концепции управления.. Проблема состоит в том, что мы пытаемся инструмент, исправно работавший в прошлом, применить в обществе с принципиально иным информационным состоянием. Демократические институты, применяемые по отношению к конкретной личности, хороши, когда голосующие имеют собственное представление о деловых и человеческих качествах претендента, видели его в делах, в совместных сражениях на поле брани, как бывало раньше. Сейчас же общество трансформировалось в глобальную информационную деревню, и избиратель имеет дело не с самим претендентом, а с выстроенным на его базе пиаровским двойником, который может сколь угодно далеко отличаться от оригинала. Следовательно, выборы лишь тогда будут интересны и приняты большинством, если мы изменим вектор цели выборных кампаний. Сегодня в качестве приоритетной стоит задача организации выборов для получения «аттестата» демократичности общества и задача финансово-имиджевой раскрутки персоналий. Выбор между приверженцами одной концепции, как это происходит сегодня, лишён смысла. Конечный результат не зависит от выбора, именно поэтому думающие люди и не ходят на выборы, а если и ходят, то голосуют против всех. Если в лексике того или иного политика отсутствует термин «Концептуальная власть», то это означает, что он в принципе не способен выйти из предписанных для него этой властью алгоритмов поведения, как не способен продуктивно выйти за рамки программы компьютер или станок с программным управлением. Для заправил же Евро-Американской (Библейской) концепции управления абсолютно безразличны формы и методы достижения нужного для них результата. Какая разница, кто будет отрабатывать запланированное и по какому сценарию будут гнать сырьё на Запад: по марксистско-троцкистскому (Симоненкои иже с ним), по буржуазно-демократическому (Янукович, и иже с ним), по сайентологическому (Ющенкои иже с ним), по национал-вождистскому сценарию крепкой руки (Тягнибок). Так что голосуйте на здоровье, выбор физиономий достаточно широк. В мире есть государства, в которых обязанность граждан принимать участие в выборах закреплена конституцией, а неучастие влечёт за собой наказание. Под оправдание такой правовой нормы подводятся требования экономии финансовых затрат, связанных с повторными выборами при низкой явке. Де факто, так проводились выборы и в нашей стране в 70-е годы. Эта модель ведёт поборников демократических идеалов к самоотрицанию этих идеалов: от борьбы за общее и равное избирательное право к требованию всеобщей принудиловки голосования. А теперь я скажу о главном. Как же нужно поменять вектор цели выборных компаний, чтобы они стали реальным общественно-полезным демократическим инструментом управления? Для этого нужно перейти от выборов персоналий к выборам между предлагаемыми претендентами концепциями управления. Именно между концепциями, а не между политическими лозунгами, даже не претендующими на изменение концепции. Избиратель пойдёт на выборы, если они станут инструментом, с помощью которого наш народ будет получать ясные, прогнозируемые ответы не на второстепенные вопросы, а на вопросы, определяющие будущее как всего государства, так и любой семьи из простонародья, всего трудового большинства.. У нас всё равно ничего не изменится, пока мы не поймём, что все эти сотни проблем являются неизбежным логичным следствием единичных первопричин, замалчиваемых всеми без исключения политиками. Это так называемые концептуально значимые проблемы, о которых в господствующей концепции говорить не принято, их наличие считается само собой разумеющимся обстоятельством. На выявление концептуально значимых проблем избирателями наложено строгое табу. В качестве примера я назову такую, само собой разумеющуюся проблему ростовщичества — предоставления денег под ссудный процент, который за время независимости Украины колебался в пределах от безумных 230% годовых до не менее безумного нынешнего 21% годовых. . Ссудный процент, относимый на себестоимость продукции, удорожает её и запускает маховик инфляции. В свою очередь раскрученная инфляция позволяет банковскому сектору, ссылаясь на неё теперь уже как на первопричину, сохранять убийственный для реального сектора ссудный процент. Он обеспечивает многократное превышение доходности оборота капитала в финансовом секторе по отношению к доходности его оборота в сфере производства, которое с неизбежностью разоряется Но ведь в истории человечества известны периоды, когда ростовщичество каралось смертной казнью. А Сура 2 Корана и поныне считает это самым страшным грехом. У нас же и внутреннее ограбление участников производительного труда, и грабёж через внешние заимствования приняты за норму. Ростовщичество и порождает сотни неизбежных, естественных вторичных последствий для подавляющего большинства народа: крах промышленности за время Независимости и как следствие падение объёмов производства, безработица, нищета, алкоголизм от безысходности, развалившиеся семьи, беспризорные дети и т.п. Обо всех без исключения следствиях и дозволено говорить всем СМИ, кандидатам в депутаты, шахтёрам. Главное — не допустить того, что бы шахтёры, учителя, врачи,афганци,чернобыльци прозрели, чтобы они не собрались у входа в Национальный Банк. Распознавание концептуально грамотных претендентов на власть также требует специальной подготовки избирателей. Здесь уместно было бы вспомнить точный рецепт, который давал по этому поводу в своё время В.И. Ленин: «Каждая кухарка должна учиться управлять государством». Предостережём от типично допускаемой ошибки: не управлять, а именно учиться управлять. Это тот случай, когда Ленин был прав. Дело в том, что любые права, любая демократия хороши лишь тогда, когда сопряжены с эквивалентной объёму прав мерой ответственности.... далі»

Александр2012-04-28 13:54:21Выборные процедуры 0Кого и как мы выбираем....

Mykola2012-01-13 00:48:43Чи зможе тнинішня опозиція стати більшістю у парламенті після виборів? 4Прогнози щодо цього питання розбіглись, деякі аналітики припускають таку можливість, яка ваша думка щодо цього?

Mykola2011-11-22 16:17:04Закон про вибори 13Існують різні оцінки закону, що пройшов голосуваня у ВР в четвер, цікаво почути дуки учасників форуму

Mykola2011-11-03 23:09:27Керівники всіх парламентських фракцій дійшли компромісу щодо процедури розгляду закону про вибори народних депутатів 14Тож, незважаючи на наш песимізм, парламентарі досягли-таки компромісу - створюється ТСК спеціально для створення спільного законопроекту, це вкотре підкреслює велике значення громади та подібних дискусій у впливі на політичне життя держави, але дискутуймо і надалі: чи врахує майбутній законопроект сподівання суспільства, висловлюйте свої думки!... далі»

aqaqa2012-01-13 09:49:07Методичні матеріали 0Підкажіть, будь-ласка, де можна отримати або завантажити, будь-які методичні матеріали, що стосуються підготовки членів виборчих комісій?

Mykola2011-12-20 00:40:53Як зміниться склад політичних партій після заборони участі у виборах блоків? 7Новий закон "Про вибори народних депутатів" виключає норму про дозвіл блокам політичних партій брати участь у виборах. Але значна кількість нинішніх політичних гравців пройшла до парламенту саме в складі блоків. Які, на Вашу думку, будуть заходи керівництва та активістів цих блоків задля участі у виборах?... далі»

Victor2011-12-16 14:17:04Чи почалась фактична передвиборна кампанія мажоритарними кандидатами 3Надходить багато інформації із різних регіонів стосовно активізації потенційних кандидатів на мажоритарних округах. Яка ситуація у вашому регіоні?

Mykola2011-12-04 22:43:03Можливість вето на Закон про вибори 7Існує чимало припущень про можливість накладання вето на всім відомий Закон, які реальні перспективи цього?

Mykola2011-12-04 22:51:45Вибори в РФ і Україна 3Який вплив матимуть події у Росії на вибори в Україні наступного року?

Dominator2011-10-04 15:26:03Коли мають бути визначені межі виборчих округів? 7Цікаво почути Ваші думки

Mykola2011-11-15 20:00:40Запитання: прагнення електорату 1Скоро пройде слухання законопроектів про вибори народних депутатів, як бачимо, ситуація дуже напружена, більш ясні вимоги політичних сил, але не дуже зрозумілі бажання виборців. В Києві пройшли дебати на тему: "Який виборчий закон потрібен Україні?", це питання також підіймалося там. Відповідно цікаво спитати думку електорату, що "сидить" на цьому форумі... далі»

Mykola 2011-11-14 18:52:57Думка спікера: приймуть змішану систему за принципом 50/50 7Володимир Михайлович піддав критиці пропозиції запровати систему 300 (за партійними списками) + 150 (за мажоритариними округами), через неможливість нардепа повноцінно виконувати обов'язки на округах за такої ситуації. В цілому, Голова ВРУ вважає, що приймуть змішану систему 50/50. Відзнаючи важливість чесних виборів, Литвин також підкреслив, що тема виборів не має бути "проблемою всього народу".... далі»

Mykola2011-10-30 19:19:45До виборів лишилось менше року 16Тож, шановні, нині добігає кінця жовтень 2011-го - останнього року перед виборами. Ще не прийнято новий закон про вибори народних депутатів. Так само ще не знайдено консесусу громадської думки (про що свідчить і ситуація на даному форумі). Але багато організацій вже активно залучають громаду до участі в процесі: 28 числа - рівно за рік до виборів - КВУ (Комітет виборців України) та ряд інших організацій взяли участь у прес-конференції в УНІАН, було також проведено опитування, в тому числі і на цьому сайті, портал "Українська правда" так само провів власний проект із залученням широкої аудиторії та інтернет-кампанію, тривають громадські обговрення тощо. Пропоную провести подібне обговрення і на цьому форумі: що ми можемо зробити, аби через рік вибори та увесь процес став прийнятним та дозволив провести справжню люстрацію у майбутньому парламенті?... далі»

Mykola 2011-11-10 17:26:21Чи будуть вибори демократичними? 3В Києві пройшов форум «За якими правилами Україна вибиратиме парламент у 2012 році», його учасники висловили чимало припущень щодо можливості недемократичних виборів наступного року

Mykola2011-11-07 18:28:40Думка: Парламент треба розпустити й провести вибори за відкритими списками – Лук’яненко 11Левко Григорович висловлює думку (яка, до речі, має прихильників), що ВРУ нинішнього скликання не є виразником дійсної парламентської влади, відповідно її варто розпустити і призначити нові вибори за відкритими списками, подібні ідеї вже висловлювались на нашому форумі, але чи не є вони аж занадто крайніми?... далі»

Mykola 2011-11-02 22:59:26Напередодні голосування у ВРУ 10Тож вже менш ніж за добу парламент почне приймати закон про вибори народних депутатів, обмірковуємо, який з варіантів кращий.

Mykola 2011-11-01 15:46:30За якими правилами обиратимуть новий парламент? 7Отже, панове, добігає кінця епопія напруги перед прийняттям нового законопроекту - в четвер відбудеться голосування. Попри різноманітні заяви (зокрема голови фракції БЮТ - І. Кириленка) про відкликання опозиційних законопроектів, ця думка не знайшла широкої підтримки ні в опозиції, ні в спікера і звісно у більшость. Натомість вчора на слуханнях, проведених профільним комітетом провладний проект закону витримав шквал критики: від голови підкомітету з виборчого законодавства - С. Підгорного, від представника Венеціанської комісії - Томаса Маркерта, від радника Президента - М. Ставнійчук та інших. Але більшість залишається при своїй думці. Висловлюйте свої думки про майбутнє голосування: чи можливий компроміс, або ж влада, попри заклики громади і закордонних представників, настоїть на своєму.... далі»

Mykola2011-10-06 00:04:55Підняття прохідного бар'єру 16Чи є цьому дійсна необхідність?

Mykola2011-10-31 12:49:48Опозиція хоче зовсім нові правила на вибори 7Опозиція закликає відкликати всі свої подані проекти законів про вибори народних депутатів (нагадаю, їх там 4) із відповідною реакцією провладної політ. сили задля розробки нового спільного законопроекту, що враховував би думки і влади, і опозиції. Детальніше див. матеріал "Української правди".... далі»



«попередня сторінка№ 1222324наступна сторінка»

Зареєструйтеся, щоб мати змогу залишати коментарі




E-mail редакції: editor@cvu.kiev.ua
Webmaster: punosound@gmail.com

Важливо

Відео коментар

«Порушення виборчих прав та способи їх захисту»Вівторок, 9 жовтня 2012, 0:57

Список теґів

Авторизація

 
   Забули пароль?
    Реєстрація

Сторінку оброблено за 4,2069790363312 секунди

Delegation of the European Union to Ukraine Координатор проектів ОБСЄ в Україні Комiтет виборцiв України
Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct () in Unknown on line 0