Про проектМапа сайту 

ВИБОРИ в Україні 


RSS
Анонси подійНовиниАналітикаЗаконодавствоМіжнародні документиЗвіти спостерігачівУчасники процесу реформуванняВідео вебінарівФорум

Спільний висновок щодо законопроекту "Про вибори народних депутатів України" від Венеціанської комісії та ОБСЄ/БДІПЛ (неофіційний переклад укр.)



 
     



1 коментар
anatgeo2011-10-31 18:26:43 ЄВРОПЕЙСЬКА КОМІСІЯ ЗА ДЕМОКРАТІЮ ЧЕРЕЗ ПРАВО (ВЕНЕЦІАНСЬКА КОМІСІЯ) ТА ОРГАНІЗАЦІЯ З БЕЗПЕКИ ТА АНАТОЛІЙ СИНИЦИН БЮРО З ПИТАНЬ ДЕМОКРАТИЧНИХ а/с 80 ІНСТИТУТІВ ТА ПРАВ ЛЮДИНИ Київ (ОБСЄ/БДІПЛ) Україна 03142 ВІДКРИТИЙ ЛИСТ E-mail: anatdelgeo@gmail.com ПОПРАВКА СИНИЦИНА І. ВСТУП 1. Співробітництво між Європейським Союзом і Україною, яке вступило в більш активну фазу задяки ініціативам Президента України Віктора Януковича, має хороші перспективи для Європи в цілому. 2. Пошуки оптимального державного устрою є актуальними не тільки для України, а й для деяких економічно нестабільних європейських держав, у яких люди потерпають через непрофесіоналізм керівників, яких вони самі обрали. Економічне зростання неможливе без конкурентного змагання управлінських рішень. Важливим елементом цього є вибори як вибір народу того шляху, який активно підтримується, а не руйнується забастовками або радикальними діями. 3. ПОПРАВКА СИНИЦИНА ефективно захищає голос (думку) кожного виборця технічними засобами, які ніяким чином не втручаються у звичні процедури виборчого закону будь-якої держави. Єдина заборона – не висипати вміст виборчої скриньки „на стіл, за яким розміщуються члени дільничної виборчої комісії” (п. 4 статті 89 доопрацьованого проекту Закону України „Про вибори народних депутатів України” від 27.05.2011 р.), а виймати бюлетені „по одному без їх перемішування” (п 5 статті 89 того ж Закону). 4. Ця поправка пропонується для внесення в закони про вибори усіх країн, які керуються демократичними принципами свого розвитку. ІІ. ПОПРАВКА СИНИЦИНА Приклад. Викласти пп. 4 і 5 статті 89 доопрацьованого проекту Закону України „Про вибори народних депутатів України” від 27.05.2011 р. у такій редакції: 4. Виборчі бюлетені з виборчої скриньки виймаються по дному без їх перемішування. Кожен черговий бюлетень розташовується на столі у полі зору щонайменше одної ВЕБ-камери з комп’ютером і монітором, екран якого знаходиться у полі зору членів виборчої комісії і спостерігачів. Кожен член виборчої комісії має право у разі виникнення сумнівів перевірити відповідність чергового бюлетеня і його зображення на моніторі. При цьому перевіряється наявність у виборчій скриньці контрольного листа і його дійсність (у переносній виборчій скриньці – контрольних листів). 5. На екрані монітора разом із зображенням чергового бюлетеня висвітлюється інформація про партію або кандидата згідно з відміткою голосування на цьому бюлетені, поточний час у годинах, хвилинах і секундах. Після огляду чергового або п’ятого бюлетеня на екрані монітора висвітлюється інформація про підсумки голосування по десятьох лідерів з набраних голосів і поточний час. ІІІ. ДО ВІДОМА: ПУНКТИ ІСНУЮЧОЇ РЕДАКЦІЇ ПРОЕКТУ ЦЬОГО ЗАКОНУ „4. При відкритті непошкодженої виборчої скриньки її вміст висипається на стіл, за яким розміщуються члени дільничної виборчої комісії. При цьому перевіряється наявність у виборчій скриньці контрольного листа (у переносній виборчій скриньці - контрольних листів). 5. Виборчі бюлетені з пошкодженої виборчої скриньки виймаються по одному без їх перемішування. Дільнична виборча комісія підраховує кількість виборчих бюлетенів, що знаходяться у цій виборчій скриньці, окремо по загальнодержавному округу та одномандатному округу. При цьому перевіряється наявність у цій виборчій скриньці контрольного листа, який повинен бути вийнятий останнім.” ІV. ОБГОВОРЕННЯ ПОПРАВКИ СИНИЦИНА 1. Технічних перепон для реалізації поправки, яка пропонується, не існує. Електронний підрахунок голосів можна використовувати як надійний орієнтир, а остаточні підсумки робити звичним способом, за яким буде отримана незначна поправка. 2. Є надія, що представники діючого депутатського корпусу, які є прихильниками старих виборчих систем з огляду на власний позитивний досвід обрання, усвідомлять, що сьогодні саме його країна потребує консолідованих зусиль громадян для усунення кризових явищ. ПОПРАВКА СИНИЦИНА – це маленький, але важливий крок до встановлення більшої довіри між виборцями і обраною владою. 3. Передвиборчі програми і агітація будуть більше зорієнтовані на інтересах виборців, а бортьба за представництво у виборчих комісіях і тиск на них значно послабнуть. Електроніка не має партійних ознак і стане на заваді можливому грубому переписуванню протоколів після передчасних заяв від’їжджаючих спостерігачів про відсутність серйозних порушень – громадського порядку, який і так забезпечує міліція. V. ПРОПОЗИЦІЇ ДО СПІВПРАЦІ 1. Українська академія наук має великий досвід у розробці прогресивних виборчих технологій, які захищені патентами на винахід і відзначені першими дипломами близько десяти міжнародних виставок з іновацій та винахідництва. Вони дуже ефективні, але потребують суттєвих змін у законодавстві порівняно з ПОПРАВКОЮ СИНИЦИНА. 2. Прошу зацікавлені організації розглянути можливість вибору України як місця випробування вдосконалених виборчих технологій і укладання відповідних угод. 2.1. Варіант mini. На умовах гранта або замовлення Українська академія наук розробить і виготове дослідний зразок технічного обладнання, проект виборчого закону, методику для проведення референдумів, опитувань або корпоративних голосувань. 2.2. Варіант maxi. Частина фінансової підтримки, яка час від часу надається провідними державами Україні для її демократичних реформ може мати цільове призначення для впровадження ПОПРАВКИ СИНИЦИНА. Кошти потрібні для придбання обладнання і розробки програмного забезпечення. При цьому повідомляю, що не маю наміру обмежувати права щодо її використання. Вибори проходять приблизно з такою періодичністю, як зміна поколінь комп’ютерної техніки, тому краще використовувати нове обладнання, яке потім урочисто передати для дітей в освітні заклади. В гіршому випадку його можна орендувати. 2.3. Варіант mega. Венеціанська комісія або інша авторитетна організація ініціює уніфікацію виборчого законодавства, знаходить джерела фінансування і оголошує відповідний конкурс на виконання цих роботах. Українська академія наук прийме участь у цьому конкурсі. Керівник департаменту інтелектуальної власності Українська академія наук, дійсний член Українська академія наук, винахідник Анатолій Синицин


Зареєструйтеся, щоб мати змогу залишати коментарі


E-mail редакції: editor@cvu.kiev.ua
Webmaster: punosound@gmail.com

Міжнародні документи

Важливо

Відео коментар

«Порушення виборчих прав та способи їх захисту»Вівторок, 9 жовтня 2012, 0:57

Список теґів

Авторизація

 
   Забули пароль?
    Реєстрація

Сторінку оброблено за 0,78607583045959 секунди

Delegation of the European Union to Ukraine Координатор проектів ОБСЄ в Україні Комiтет виборцiв України
Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct () in Unknown on line 0